Ալեն Միքլիի հայտարարած առաքելությունը՝ սկսել ակնոցների համար նոր դարաշրջան, մի ժամանակ, երբ տեսողության կարիքներն այլևս չեն հակասում ոճին, և ակնոցների՝ որպես պրոթեզի գաղափարը ընդմիշտ կվերանա և կփոխարինվի «աչքերի համար նախատեսված զարդերով»:
1978 թվականից ի վեր ապրանքանիշը հոմանիշ է եղել ինքնատիպության և նորարարության։ Յուրաքանչյուր շրջանակ պատմում է յուրահատուկ պատմություն՝ բացառիկ գունային համակցությունների և նախշերի միջոցով, որոնք հանգեցնում են դրամատիկ և ստեղծագործ շրջանակի։
Այնպիսի գույներ, ինչպիսիք են «noir nacré»-ն, «rouge Mikli»-ն կամ «damier» նախշը դարձել են ապրանքանիշի ԴՆԹ-ի մի մասը: Ամեն տարի նոր գույներ և նախշեր են ստեղծվում՝ ոգեշնչված արվեստի և նորաձևության փոխանակումից:
Մինչև դիզայն և արտադրություն ճամփորդությունը տևում է մոտ մեկ տարի․ յուրաքանչյուր շրջանակի անընդհատ վերանայում, կատարելագործում և զարգացում մինչև անհատականության և որակի հասնելը: